Back to school: onze lievelingsitems voor een goede start

Door Rima Baroud | Reviews | 10-08-17

Het nieuwe schooljaar komt er weer aan. Nog even heel hard genieten van die laatste weekjes vakantie en dan is het alweer september. Huiswerk en lessen zijn niet zo leuk, maar het is wel heel fijn om al je vrienden terug te zien. En die nieuwe spullen die je aan het begin van het nieuwe schooljaar mag uitkiezen, zijn natuurlijk ook ontzettend fijn. Een nieuwe tas, nieuwe jas en een paar mooie spijkerbroeken maken 1 september heel wat aangenamer. Ik keek rond in de collectie van CoolCat en zocht mijn favorieten voor het nieuwe schooljaar uit. Kijk mee!

Kleding voor het nieuwe schooljaar

Aan het begin van het nieuwe seizoen koop ik altijd een nieuwe jas. Mijn oog viel onmiddellijk op deze leuke roze donsjas van CoolCat. Donsjasjes blijven een trend aankomend seizoen en daar ben ik blij om want wat zitten deze jasjes heerlijk. Een donsjas is comfortabel, warm en kan tegen een stootje. Dat laatste is heel handig wanneer je jouw jas elke dag draagt om naar school of het werk te gaan. Verder koop ik ook elk seizoen een paar nieuwe shirts en een paar spijkerbroeken. Zo zit de basis alvast goed. Tot slot investeer ik ook in enkele accessoires om mijn look te personaliseren. Dit seizoen koos ik voor een leuk rugzakje en een baseball pet. Mijn stijl is best urban te noemen, dus ik hou wel van stoere accessoires.

Spijkerbroeken inslaan: de tweede voor de helft van de prijs

Of je nu naar school gaat of naar werk, een goede spijkerbroek komt altijd van pas. En nu is het moment om massaal spijkerbroeken in te slaan. Bij CoolCat krijg je namelijk de tweede spijkerbroek voor de helft van de prijs. Ontdek deze actie hier.

Liefs RimaRima Baroud
Interessant?

Deel deze blog met je vrienden!